Sposoby dostawy
Kupując w sklepie Groko Design możecie wybrać jedną z czterech możliwości dostawy:
- KURIER DPD – przesyłka dotrze do Państwa następnego dnia roboczego (od daty nadania) na terenie całej Polski w cenie 15 zł. Od 350 zł przesyłka GRATIS.
- PACZKOMATY INPOST w cenie 13 zł. Paczki nadajemy do paczkomatów Inpost na terenie całego kraju. Od 350 zł przesyłka GRATIS.
- Odbiór osobisty w naszej pracowni Ul. Wierzbiczany 73/3, 62-200 Gniezno. W przypadku odbioru osobistego proszę o wcześniejszy kontakt pod numerem tel. 698015987
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
Dane do przelewu tradycyjnego:
Nr konta: 29 1140 2004 0000 3202 7877 2408
Tytuł: numer zamówienia
Groko Design Róża Grochowalska- Pobranie - płacisz kurierowi DPD gotówką przy odbiorze towaru. Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
- Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
- Płatność gotówką/kartą płatniczą - możliwa przy odbiorze osobistym w naszej pracowni: ul. Wierzbiczany 73/3, 62-200 Gniezno
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu w przypadku personalizowanych produktów, które zostały przygotowane na specjalne życzenie klienta.
Do zwrotu NALEŻY DOŁĄCZYĆ PARAGON/fakturę - bez paragonu/faktury zwrot nie zostanie uznany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
- Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
FORMULARZ ZWROTU
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki PARAGON/fakturę oraz formularz zwrotu w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 698 015 987
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami
e-mail: info@grokodesign.pl
lub telefonicznie: 698 015 987